test
2017-07-10 09:28:23
Jacek Biderman
Zdecydowanie nie polecam. Kłamcy, oszuści i złodzieje!!!

Odpowiedź - piotrze, kiedy taki człowiek jak ty podważa wiarygodność moich słów to już zakrawa o hipokryzję...
Udowodnienie w sądzie, iż jesteś kłamcą, oszustem i złodziejem nie będzie stanowiło dla mnie najmniejszego wyzwania.

O kłamstwach zatem z mojej strony mowy nie ma - dobrze o tym wiesz i wielokrotnie to powtarzałeś.

Proponuję zatem abyś zwrócił pieniądze, które pobrałeś od moich klientów (a których nie oddałeś do kasy), naliczył stosowne odsetki i dodał rekompensatę za kilkuletni okres oczekiwania na nie.

Oczekuję również na pełne rozliczenie z pobranych od klientów środków finansowych, którego do dziś dnia nie przekazałeś.

Żądam zwrotu i zadośćuczynienia za kradzież klientów i transakcji, które prowadziłeś z ramienia mojej firmy. a, które finanlnie zafakturowałeś na firmę swojego brata (pozwy w drodze).

Naprawdę myślałeś, że sprawa się nie wyda?

"Widać" apetyt u ciebie większy, niż potrzeby.


Ponadto masz się dobrowolnie poddać karze.

Zgłosiłem Cię również do UOKiK, ponieważ odniosłem wrażenie, iż masz problem z interpretacją przepisów prawa kraju, w którym egzystujesz.

Oni wyjaśnią ci, iż nie wolno sztucznie zawyżać cen w porozumieniu z innymi sprzedającymi, po to aby klient ostateczny musiał zapłacić wyższe wartości za oferowane przez was produkty.

Pytanie czy rabat, który Ci zaproponują od wartości obrotu pozwoli Ci na realizację zamówień z pobranych od klientów środków.

Zastanawiające jest to, iż firmy, z których transakcji się ze mną nie rozliczyłeś dodają ci pozytywne opinie.

Wystawianie samemu sobie opinii po to aby ukryć merytoryczne wpisy, zdaje się samo w sobie uczciwe nie jest.

Reasumując ex wspólniku, popełniłem wielki błąd ufając tobie, twojemu bratu itd.

Ty popełniłeś jeszcze większy, licząc to na, iż ujdzie ci to bezkarnie.

Życzę powodzenia w interesach.

Odpowiedź właściciela
Szanowna konkurencjo - www.pol-bid.pl. reprezentowaną przez Pana J.Bidermana
Stosownie do treści przepisu art. 14 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (dalej jako: „UZNK”), czynem nieuczciwej konkurencji jest rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji wprowadzających w błąd , uwłaczających i przedstawiających firmę konkurencyjną w negatywnym świetle, stanowiące również oczywiste naruszenie podstawowych dóbr osobistych właściciela firmy, to jest godzą w jego renomę i dobre imię własne i firmy.
Dla zainteresowanych klientów - obecnie prawnicy naszej firmy skierowali pismo do Pana Bidermana z WEZWANIEM DO ZANIECHANIA NARUSZEŃ PRAWA oraz usunięcia skutków naruszenia prawa poprzez wystosowanie odpowiednich pism i sprostowań zawierających jednoznaczne oświadczenia odwołujące nieprawdziwe informacje i pomówienia naszej firmy a także przeprosiny za zaistniałą sytuację.

P.S. chłopcze twoja chora wyobraźnia osiągnęła apogeum i jesteś manipulantem, ani jeden akapit nie jest prawdą wiesz o tym.....lepiej zacznij odbierać wezwania od naszego prawnika i pozwy....

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 
.

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © najgorszapraca.pl | regulamin